Friday, June 22, 2012

untuk dia :)

assalamualaikum, salam sayang dan salam sya'ban ^,^

first of all saya doakan agar kalian semua sihat-sihat belaka dan jangan lupa ucapkan syukur pada saat dan tika ini anda masih bernafas, maksudnya masih diberi ruh dan jasad untuk beribadah kepadaNya :)

tujuan entri kali ini ditulis oleh jari jemariku ini untuk menghadiahkan sebuah dedikasi ini buat ex-rumateku, Norfaezah Daud akak F.D

masa mula-mula kenal, rasa takot nak tegur sebab nampak garang...erk, sory paeh!~
tapi dia pon cakap dia takot nak tegur aku, nampak ala-ala budak baik katanya..haha, so dah kenal aku ni xbaik ke paeh? :P

10 tentang dia :
1) sgt caring! seriusly, dia sngt caring.

2) kalau aku balik lambat, mesti dia cari dan call... sori paeh selalu bagi ko risau, aku biasa sorang-sorang, jarang ada org menunggu kat umah sbb kalau kuar, kuar ngan mak abah, so xde yg cari...hehe...jadi kdg2 aku lupa ada orang menunggu aku kat bililk, ok my bad...

3) kalau dia bangun awal dari aku, dia yang kejutkan aku subuh :)

4) bila aku diam, terbaring je dia akan tanya "tikah, kau tak sihat ke?"

5) bila aku terlalu letih dengan aktiviti kelab or whatever, dia akan bancuh air teh utk aku..

6) kalau makan ayam penyet sama-sama dia carikkan ayam :P

7) pernah sekali tolong aku sidai baju sama-sama...

8) pernah marah aku sebab menghilangkan diri (aku kuar then balik singgah bilik classmate tanpa pengetahuan dia, so dia risau sebab dah lewat).. dia cakap : "aku risau taw x..bukannya nak balik bilik dulu"

9) sponsor panadol dan ubat bila aku tak sihat

10) selalu dengar citer2 aku :)


~nah, untuk kamu~

ok..sedikit sebanyak tentang dia... paeh, nak ucap terima kasih sebab jadi roommate yang baik selama 2 sem dengan aku :) next sem even kita dah x sebilik, hope jgn lupakan aku eh.. kalau aku nak teh ak calling2 kau eh???

~i think untuk kali nie tu ja la... :) ~

tata semua,
semoga bahagia selalu :)

No comments:

Post a Comment