Friday, August 19, 2011

tension tension!

salam semua...^^

oke...sebut pasal tension nie...xtually bnyak ja bnda2 yg kita lalui ble mnyebabkan kita tension...
cthnya la..mcm apa yg aku hadapi skrg ni...haaa...tensionnya bila bosan...see?bosan pon bley wat kita tension kan?
korang mesti tertanya-tanya..pe benda aku nak cakap ni?
aku nak cakap...
seTENSION mana pon kita...jangan lempiaskan dekat org sekeliling...bahaya tuh...
ok..kalau terasa tekanan dah mula merayap kat diri anda...
jom,,kiita kuar umah 5min...dongak kepala ke langit(jgn plak korang p tgok m/hari..bahaya kot)
kenapa langit????kajian mendapati bila kita merenung langit, kita akan berasa tenang...
if langit terlalu cerah dgn cahaya m/hari, tgok tumbuhan-tumbuhan hijau...sure akan mngurangkan sket tekanan kita tu...


lepas tue?
kalau tak berkesan gak..try dis step...sepattnya awal2 agy kita buat yg nie dulu la...buat apa?
ambil wudhu; bro n sis :))



x menjadi gak?
makan choc...(nie cara aku la kan..hihi)

last....when suma cara da try....sampai xtaw nak buat apa...rsa mcm nak telan org ja...
masuk bilik...naik atas katil....pejamkan mata...TIDUR!



haha....korang rasa xda point pon baca ni?sory lah~~~
sbnarnya saya tengah tension....so salah satu cara menulis kat sini lah~

papa pon...chill yaw!!

renung0renugkan dan selamat bebas dari tekanan <3

2 comments: